توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

۴۶ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، ندای آسمانی در نزدیکی ظهور، صدایی است که از آسمان شنیده می‌شود و در آن به معرفی حضرت مهدی(عج) و بیان نام، نسب و حقانیت ایشان و پیروانش می‌پردازد.
این صدا توسط همگان شنیده می‌شود و می‌توان آن را معجزه‌ای دانست که بدون هیچ وسیله ارتباطی، همگان حتی افرادی که در خواب هستند، آن را می‌شنوند، ندای آسمانی با الفاظ «ندا»، «صیحه»، «صوت»، «اعلان»، «فزعه» و «هدّه» در احادیث شیعه و عامه آمده است.
آری! هر کاری در این عالم هستی برای مقصود و هدفی خاص صورت می‌گیرد، حال خواست و هدف پروردگار متعال برای معرفی حضرت صاحب‌الامر(عج) به جهانیان به واسطه فرشته وحی، یعنی جبرئیل امین(ع) چیست؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۴ ، ۰۰:۵۷
منتظر....

رویترز در گزارشی در مورد علت طولانی شدن جنگ سوریه، وجود روایات و احادیث درباره جنگ سوریه در آخرالزمان اشاره کرده و این پیام های دینی را عامل طولانی شدن این جنگ بیان کرده است. متن کامل این گزارش به شرح ذیل است:


جنگی که در سوریه در جریان است خون صدها هزار نفر را ریخته و عامل گسترش نگرانی و هرج و مرج در کل خاورمیانه شده است. نیروهای ایرانی وارد صحنه نبرد بر علیه مخالفان تشیع در دمشق می شوند و منطقه خود را برای رویارویی آخر الزمان آماده می کند.


به نظر می رسد این اتفاقات برای دنیایی که احساس نگرانی می کند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۴ ، ۰۰:۴۹
منتظر....
ممکن است، داعش، زمینه ساز و فراهم کننده و مقدمه خروج سفیانی باشد. و داعشی ها، در
 هنگام خروج آن ملعون در صف یاران و لشکریان سفیانی، قرار گیرند.

عقیق:به نظر میرسد در پشت پرده تشکیل داعش، اتاق فکرهای جریان باطل، یهود، صهیونیسم مسیحی و سرویس های اطلاعاتی غربی، هستند و با مطالعه گسترده در ادبیات آخرالزمانی، تلاش کرده اند تا به خیال خام خود، مدیریت وقایع نزدیک به ظهور منجی آخرالزمان، را در دست بگیرند. شاهد بر اینکه علاوه بر تشکیل داعش و سوء استفاده از پرچم های سیاه در بشارت های پیامبر، از تشکیل گروه ترویستی خراسان، این بار با سوء استفاده از پرچم هایی از ناحیه خراسان (رایات من قبل خراسان)، خبر می دهند. تا با شبیه سازی کاریکاتوری از علائم ظهور، تحولات و وقایع نزدیک به ظهور را در دست بگیرند. تلاش های مضحک "محور غربی ــ عبری ــ عربی" و "ائتلاف صهیون – صلیبی – سلفی" برای سوء استفاده از روایات ملاحم و شبیه سازی کاریکاتوری از روایات آخر الزمانی، همچنان ادامه خواهد داشت تا امر بر همگان، مشتبه شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۴ ، ۰۰:۳۹
منتظر....

امروز یکی از اهداف اساسی استکبار جهانی در دنیای اسلام ایجاد اختلاف است؛

( خلاصه)

بهترین وسیله هم ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است. تلاش دانشمندان اسلامی همواره این بوده است که جامعه به سوی اجرای درست و کامل عبادات اسلامی رهنمون شود. از جمله این عبادات اعلام برائت از مشرکان در موسم حج است. این موضع‌گیری معنوی جهان اسلام در برابر نظام سلطه و شیاطین شرق و غرب، اساسی‌ترین اصل سیاست خارجی امت اسلامی را در برابر کفار، مشرکان و منافقان تشکیل می‌دهد که نمایندگان واقعی امت اسلامی یعنی همان حجاج و زائران خانه خدا در سراسر جهان اسلام آن را به گوش سران مستکبر خصوصاً آمریکا می‌رسانند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۴ ، ۰۱:۲۹
منتظر....
حضرت زکریا(ع) از خداوند خواست تا پسری همانند حسین(ع) 

به او عطا کند و اینگونه شد که یحیی(ع) نیز مانند حضرت 

سیدالشهدا(ع) سر بریده شد و با مصیبت به شهادت رسید.

به گزارش فرهنگ نیوز،

 روزی حضرت زکریا(ع) از خداوند خواست که اسماء خمسه طیبه را به او

 تعلیم دهد، جبرئیل بر او نازل شد و اسامی را گفت. سپس حضرت زکریا از خداوند پرسید چرا 

نام حسین(ع) را که یاد می کنم اشکهایم جاری می‌شود و به هیجان می‌افتم؟ خداوند ماجرایی 

حضرت اباعبدالله(ع) در واقعه عاشورا را برای او تعریف کرد و زکریا(ع) خطاب به پروردگارش

به  گفت: خداوندا فرزندی به من عطا کن و سپس مرا به مصیبت او مبتلا کن چنانکه حبیب خود 

را مبتلا به فرزندش خواهی کرد.

خداوند خواسته حضرت زکریا(ع) را اجابت کرد و حضرت یحیی(ع) را به او هدیه داد.

در روایات و منابع تاریخی شباهت‌های بسیاری بین امام حسین(ع) و حضرت یحیی(ع) ذکر شده 

که در ادامه به بخشی از آنها اشاره می‌کنیم:
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۴ ، ۰۰:۰۶
منتظر....