توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

امیرالمومنین امام علی علیه السلام: آن کس که در عیب خود بنگرد از عیب جویى دیگران باز ماند، و کسى که به روزى خدا خشنود باشد بر آنچه از دست رود اندوهگین نباشد.

و کسى که شمشیر ستم بر کشد با آن کشته شود و آن کس که در کارها خود را به رنج اندازد خود را هلاک سازد. و هر کس خود را در گردابهاى بلا افکند غرق گردد، و هر کس به جاهاى بدنام قدم گذاشت، متهم گردید. و کسى که زیاد سخن مى گوید، زیاد هم اشتباه دارد، و هر کس که بسیار اشتباه کرد، شرم و حیاء او اندک است.

۵ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۵
منتظر....

اسوه تقـوی علی و مظــهر ایمــان علی

عـزت آل پیمـــبر ، عاشــــق جانـان علی 

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۵۷
منتظر....

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، سورن مانولیان، عکاس ارمنی موفق شد تا نزدیکترین تصاویر ممکن از چشم انسان را به ثبت برساند.

 

۴ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۲۸
منتظر....

 در حالی که عقربه‌های ساعت نوید فرا رسیدن رقابت بزرگ در نیویورک را می‌دهند، از همین حالا تب و تاب شدیدی در جبهه دموکرات‌ها افتاده و برنی سندرز و هیلاری کلینتون در مناظره بروکلین برای هم سنگ تمام گذاشتند. دو طرف، از هر گونه انتقاد و حمله علیه هم دریغ نکردند. تحلیلگران، معتقدند که اهمیت انتخابات نیویورک آنقدر زیاد است که می‌تواند تقریبا سرنوشت‌ساز باشد و به همین دلیل است که دو رقیب از هر تلاشی جهت تبلیغ سوء علیه یکدیگر دریغ نمی‌کنند. مناظره آتشین بروکلین، نیز از این دست تلاش‌ها بود.

اوج تنش بین سندرز و کلینتون در مناظره بروکلین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۱۵
منتظر....

چندی پیش، مقاله‌ای در مجله تایم منتشر شد که نویسنده‌اش ادعا می‌کرد، آنچه «مطالعه عمیق» نامیده می‌شود به‌زودی از بین خواهد رفت؛ چرا که میزان مطالعه عمیق میان آدم‌ها کمتر شده و این روزها دیگر آدم‌ها سرسری کتاب می‌خوانند و با وجود مطالب خلاصه شده اینترنتی تعداد خواننده‌های کتاب‌ها روز به روز تقلیل پیدا می‌کند.
نکته وحشتناک ماجرا این جاست که مطالعات ثابت کرده، کتاب‌خوان‌ها در قیاس با افراد عادی آدم‌های خوب‌تر و باهوش‌تری هستند و شاید تنها آدم‌هایی روی این کره خاکی باشند که ارزش عاشق شدن را داشته باشند.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۰
منتظر....