توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

زندگی

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ب.ظ

من واقعا نمیدونم چه رابطه ی مستقیمی هست بین نیمه ی دوم سال !  باحس دل تنگی و زیر شاخه های  اون اصلا اب و هوا و همه چی داره میگه آهای از این به بعد ساعت 8 صبح باید  بری بشینی باز سر کلاس :) البته مال ما جزء زیر شاخه ها حساب میشه  دل تنگی رو خاطره دار ها عرض میکردن امروز

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۷
منتظر....

نظرات  (۷)

همیشه نیمه اول سال احساساتی تر از نیمه دوم سالم ... البته همیشه نتایج ام تو هر زمینه ای نیمه دوم سال بهتر از نیمه اولشه :)
چی گفتم :))
پاسخ:
 من فهمیدم مشکلی نیست :)
 نیمه اولم خوبه از نظر
 میوه ها :)
پائیز....نشانه دوران کهولت زندگیست و 
زمستان پایان آن...
و بهار نمودار تولدی دیگر از نسل آدم..
پاسخ:
:) تعبیر قشنگی بود
ممنون
وای باز دانشگاه..
خیلی بده دیگ
اه
پاسخ:
بله :)
سلام علیکم مومن
جالب بود
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سپاس . یاعلی
۲۹ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۵۲ سیده فاطمه موسوی
سلام 
عیدتون مبارک
برا من که یه حس خوشحالی داره 
کلا دانشگاهو دوست دارم 
ناراحتیم از اینه چرا درس ما شش ترمه ست و ترم هفت و هشت فقط بیمارستانیم D: 
والا اصلا دو ترم سر کلاس نشستن نداریم :((
خیلی حیف شد!  
پاسخ:
سلام .همینطور
عید اصلی که متعلق به شما سادات هست . مبارک :)
بله پاییز و زمستون یه چیز دیگست.

جالبه یعنی یه چیزی شبیه کاراموزی دیگه
ولی  واقعا دو ترمم زیاده میخواید یه کاری کنید بعضی وقت ها به عنوان مهمان برید سر یکی از کلاسا :)

دیگه این کمکی بود که از دستم بر میومد :)
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۳:۵۵ ساعت زنانه
سلام عکس پاییز رو که دیدم خوابم گرفت ... :) من رفتم بخوابم بعد بیدارم کنید
اوف اوف
روزای کوتاهشو بگو...
پاسخ:
بله :)