توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

نظم الهی

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۴۹ ق.ظ

روزی دو فرشته از آسمان به زمین می آمدند که یکدیگر را ملاقات کردند. یکی به دیگری گفت: 

«برای چه کاری فرو می ایی.» پاسخ داد: «خداوند، مرا م‍أمور کرده است که به دریای نیل بروم و یک ماهی نادر را برای حاکمی ستمگر که به آن میل پیدا کرده است، بالا بیاورم، تا او در کفر ش به نهایت آرزوی دنیایی برسد. تو برای چه کاری می روی؟» فرشتة دیگر پاسخ داد: «من مامورم کاری شگفت انگیزتر از کار تو انجام دهم. به سوی بنده مؤمنی می روم که روزه دار و نمازگزار بوده و دعا و صدایش در آسمان شناخته شده است. می روم تا ظرف غذایش را که برای افطار آماده کرده است، بریزم تا به نهایت آزمون در ایمانش برسد



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۵
منتظر....

نظرات  (۳)

عه!
پاسخ:
بله قال معصومه 
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۵۲ ( ک) شباهنگ
من فکر میکنم ...
خداوند بندگانش را که دوست دارد 
بیشتر مورد آزمایش قرار میدهد ..
پاسخ:
درسته ولی مصداق داره 
قربون خدا برم من ...

پاسخ:
بله من هم