توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

نقطه عطف تاریخ

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۲۳ ق.ظ

امروز تمومش کردم دیدم کار کرد گفتم حیفه این دستاورد ملی رو با شما به اشتراک نذارم 

خیلی خوبه به درد میخوره نه روزانه بیشتر بین ما مهندسااااا زیاد کاربرد داره 🔔:)

نام ؛مدار اسیلاتور نوسان ساز 


شوخی کردم خیلی هم سخت نیست طراحی این مدار ولی خب از،شما که توقعی نیست که از این سر در بیارید فقط اگه دوست داشتید لطفا بگید به نظرتون این مدار از رو شکل همین  ( قیافه)  به نظرتون چند؟ 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۵

نظرات  (۵)

مدار جالبی باید باشه حق با تو هست سر در نمیارم میشه تو در مورد مطلبی که من گذاششتم نظر مهندسی بدی
پاسخ:
سلام. دوست کدوم مطلب رو میگی؟ 
به چ دردی میخوره حالا؟!:))))
پاسخ:
کاربرد هاش زیاده :)
عه برق میخونید ؟؟ 
خب اون برده روش مقاومت و ال ای دی هم فک کنم هست زمین هم کردین دیگه چی :)))
من مهندسی پزشکی میخوونم ولی 90 درصدش برقه .. ولی انصافا میبینین مدار بستن چ کیفی میده :)
پاسخ:
سلام بله الکترونیک 
:) درست گفتید و اضافه کنم ای سی و خازن... 
بله واقعا یکی از بهترین انتخاب های زندگیم همین رشتمه که به قول شما لذت حتی یه بستن مدار هم خیلی زیاده 
و آرامش دهنده وقتی کار میکنه :)
بله خبر دارم مهندسی پزشکی هم چند تا از درس ها و سرفصل هاش از پایه هاس 
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۹:۳۲ دچــ ــــار
مهندسای علاف :)
پاسخ:
سپاس
۰۱ آذر ۹۵ ، ۰۰:۵۵ سیده فاطمه موسوی
تبریک میگم 
هرچی باشه نسل ما امیدهایی امام بودنD:

جدای از شوخی،جالبه ها!
ولی از آنجایی که سر و ته سیم ها معلوم نیست به گزینه پیچیده رای میده :))
پاسخ:
ممنون بله به خود من چشم هایی دوخته شده :)
آخرش نفهمیدم چی گفتید ولی اگه سیم هارو میگید 9ولت میبرن :)