توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

استاد تمام

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۵۴ ب.ظ
من بر شما تسلطی نداشتم جز اینکه دعوتتان کردم و شما اجابتم کردید، مرا ملامت نکنید، خودتان را ملامت کنید.

معرفت , امید , فرصت

از این سه شیطان به قدری بدش میاد که میخواد گاهی به نظر من فریاد بکشه

به هیچ چیز راضی نمیشه تاکید میکنم به هیچ چیز جز به مرگ ما
چون تا وقتی زنده هستیم فرصت هست

فرصت هم میتونه برای یک شخص سبب بر  اضافه شدن اشتباهاتش بشه

و برای یک شخص هم میتونه  فرصت باشه   !

رحمانیت خدا برای دوباره گام برداشتن " فرصت " هست

مراقب هم باشیم

در لوپ هنوز فرصت هست نیفتیم

که خودمو میگم فعلا من افتادم




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۴
منتظر....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">