توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

اینجا

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۳۶ ب.ظ

کلا نمیتونم بگم که سال خوبی بود یا نه همه چی داشت 

از یه نظر یه جورایی خیلی رفتم جلو  ولی از یه نظر تو یه مورد دیگه هنوز موفق نشدم به این شکل!! 

جلوتر های زیادی مونده 

آدم تا زندست اصلا نمیتونه امیدوار نباشه 

خلاصه مثل همه و مثل همه ی سال های قبل و سال هایی که خواهند آمد زندگی پر از اتفاقات ریز و درشت است  که جاشون فقط تو ذهنه نه تو پست و کاغذ و قلم اصلا گفتنش یعنی چی! 

:) مگه نه؟ 

اما سال جدید اگر خدا فرصت و اجازه ش رو بده با قدرت پیش به جلو خواهیم رفت خواهم رفت

همین  .

لاتاری و به وقت شام رو هم برید ببینید ارزشش رو دارن 

بقیه رو نمیگم چون هنوز خودمم نرفتم 

سال خوبی باشه ان شاء الله 

+اما اما... من که هنوز امیدوارم با اینکه برای اون شخص خیلی ساده سو تفاهم پیش اومد ولی من هنوز میخونم وبلاگ رو کلا شاید چیزایی رو که فکر میکنم درست نباشن و همش اجر چینی هایی باشه که هیچی رو آبه 

بگذریم... 

تعطیلات رو کاری نکردم بیشتر داشتم زبان میخوندم ولی فعلا اینم باز کردم ببینیم چی میشه 

قابل احیا کردنه یا نه :) 

البته هیچ نشدنی نیست اما باید هزینه فایده بشه 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۵
منتظر....