توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

برداشت خوب

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ب.ظ

عدو شود سبب خیر  اگر.... 


 اگر نیت و هدف شما درست باشد! 

رابطه پیچیده ای نداره این نکته یعنی الزاما همیشه دشمن سبب خیر نمیشود 

اگر عکسش رو بگیم این میشه که 

ممکنه حتی دشمن کاری انجام دهد که غلط باشد اما چون نیت شما هم کامل نیست و ناخالصی داره موفقیت های بزرگ و خداپسندانه ای به دست نخواهید آورد. 

+ اگر باز نامفهوم بود امیدوارم در شرایط این موقعیت قرار بگیرد تا خوب به جان بنشیند :) 

عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد. خدا کی میخواهد؟ 


نظرات  (۴)

خب سبب خیر شدن و نشدنش قانون نیست و همینطور که گفتین بستگی به شرایطی داره ..
پاسخ:
من متوجه نشدم میشه کمی روشن تر بگید 
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۰۹ ( ک) شباهنگ
من فکر میکنم معنی این جمله این است که 
 گاهی دشمن ما مرتکب اشتباهی خواهد شد
 که ما باید از آن استفاده کنیم ...

پاسخ:
این تعبیر هم از نگاهی میتواند درست باشد 
ممنون :)
منظورم اینه که امکان داره عدو سبب خیر شه و به همان اندازه امکان داره سبب خیر نشه که شر هم به بار بیاره ..
پاسخ:
اینم نفهمیدم :) 
ولی خب فاکتور هایی لازم برای کار کردن این جمله که جمله درستی چون قرآنیه به نوعی 
 اینان باید معلوم بشه کی دشمنه کی حقه اصلا واقعا بالایی قبول داره این چیز یا کس دشمنه و ما درست اصلا ماچیم 
حالا جالبه میگن به تعداد هر چیزی یه باب ورودی  هست اینه من از باب دیگه ای و موقعیت دیگه به غیر از معنی متداول ورایج این جمله وارد شدم و به ذهنم رسید :)  راستش با شخصیتی آشنا شدم که به نظرم در آینده شاید کمک حال من بشه نظریاتش 
و اما مسیر آشنا شدنم عجیب بود و جالب 
ولی شوخی کردم فهمیدم اما این اصله دشمن همیشه سبب خیر میشود واقعا 

خوبه خودتون مفصل توضیح دادین :)
اینروزا کاری که نمیتونم زیاد توضیح دادنه:))
پاسخ:
بله 
درست میشه همه همینطوری میشن یه مدت البته اگه میخواین زود تموم بشه باید از کاتالیزور های طبیعی استفاده کنید :)