توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

جز خدا چیزی نیست

جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۳ ق.ظ

آنجا، هیچکس جز خدا - فقط خدا- سلطنت نخواهد داشت
🌷خوش دارم که در نیمه های شب
🌷در سکوت مرموز آسمان و زمین
🌷 به مناجات برخیزم ...
🌷 با ستارگان نجوا کنم
🌷 و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم ...
🌷آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم ...
🌷محو عالم بی نهایت شوم ...
🌷از مرزهای علم وجود در گذرم
🌷و در وادی ثنا غوطه ور شوم
🌷و جز خدا چیزی را احساس نکنم ...

شهید دکتر چمران

+چقدر جالب چند روز پیش بود که یه پستی نوشتم ولی منتشر نکردم

که مضمونش قدرت مطلق خدا بود و رب العالمین بودن

که امروز دیدم زیباترش رو تو چه حس و حالی دکتر چمران گفته

واقعا بیشترشو تا حالا نخونده بودم که تصمیم گرفتم

یه روزی حتما به حرف هاش وقت بذارم دفترچه ثبت کردم

وااقعا ادم مات میمونه به نوشته هاش

+دستمون رو از دست خدا ول نکنیم که ...

دری به غیر از در رحمت خودش نیست

که منفی منفی رو مثبت کنه

صفر و صد بکنه

خدا

تو همین سالگرد ها نمیگم پیدا کنیم

سبک رفتن رو

تفکر ها رو فکر کردن واجبه

اونقدر حرف های مهم و عجیبی دارند که اول خواستم همشو بیارم !بعد گفتم اون هایی رو که کوتاه ان رو بنویسم ! بعد هم گفتم اونایی رو که خودم خوندم حدود پنج شیش تارو !

دلیل این مناقشات هم واقعا به خاطر خود حرفاشون بوده که درستن و  نمیشه گذشت

بعد هم که یعنی حالا هیچی نیاوردم :)  از ترس همون زیاده روی 

 که بنویسم حوصله ی این پست خارج باشه

 اتفاقی یکیشو اوردم

+ متن من هم قسمت هاییش این بود که دیگه لازم نیست..

با عنوان حبیب بود

خدا

تنها ترین باقی ماننده ی ما

روزی که فقط ما هستیم و او

سکوت مطلق...

همه چیز رفته و هیچیز بین ما نیست ..!

...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۱
منتظر....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">