توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

جهان گَِرد

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۰۱ ب.ظ

سلام 


فردا صبح ساعت 6:30 قراره بریم کنکور بدیم :) خیلی آماده ام خخ البته میدونید تا امروز یادم نمیاد برای یک امتحانی من استرس داشته باشم کلا بی خیال بودم برای همین اینم اینطوری 

از درس ها هم با اینکه یه کلاسی هم رفتم ولی فقط زبان تخصصی رو آماده ام بقیه اش هم زیر 50 درصد 

این اینجوری از اونور هفته بعدش نمایشگاه کتاب هست که دانشگاه هم خودش میبره ولی با اونا نخواهم رفت 

خودم حالا اگه یکی هست اون بیاد با اون اگه نه که خودم میرم 

:)) اونی هم که قراره بیاد میگه فقط میام بریم تهرانو بگردیم کتاب چیه صاف میخواد بره شمال تهران :) 

اینطور بشریه 

 دیگه حقیقت رو نوشتم کلا راحته 

بهش میگم میگه من دانشگاه رو انصراف دادم  دیدم دارن کتاب میگن بخرید :)) 

اما ارشد فعلا از شواهد معلومه که میخوام بخونم تا اینجاش که فردا میرم آزمون بدم اما در ادامه چی میشه منم نمیدونم چند روزی بود یه کاری بود میرفتم کارش هم خوب یعنی اگه میموندم حقوق و بیمه همه چی داشت ولی نرفتم بهش اس دادم گفتم (آشنا بود)  آقا من این کار و فعلا نمیخوام مسیرم رو داره عوض می کنه و گیر کنم توشو از این راه زندگی کنم اومدم بیرون فعلا که صبح ها میرم کارآموزی اداره برق بعد از ظهر ها هم که اون کار بود که دیگه کنسل شد 

اما ارشد رو خب صد در صد که اگه سراسری قبول شم میرم اما کاش نشدم حدقل یه جوری این فکر تو ذهنم حل بشه چون نمیتونم حلش کنم و بگذرم !!

آها بعدش تابستون میفتم دنبال کارای سربازی ام احتمال زیاد اگه جور بشه کارت معافیت رو بگیرم اگرم که نشد که دیگه سرجاش باقدرت هست و باید رفت :)) 

عنوان هم اون یکی از هدف هامه همین فعلا... یعنی اگه خدا اجازه ش رو بده این یه تیکه بماند 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۵
منتظر....

نظرات  (۱)

سلام سلام
کنکور خوب بود؟:)))
پاسخ:
سلام
بد نبود من خودم امیدوار نیستم ولی وقتی به دوستام تعریف کردم اونا از من امیدوار بودن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">