توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

به گزارش مشرق،

«زهران علوش» سرکرده گروه تروریستی «جیش الاسلام» از گروه‌های مسلح فعال در سوریه در حومه دمشق کشته شد.

شبکه العربیه با بیان اینکه مقر اقامت زهران علوش با 10 موشک هدف قرار گرفته است، افزود: در این حمله هوایی، زهران علوش، معاونش و سخنگوی (گروهک) جیش الاسلام کشته شدند.

تلویزیون المیادین نیز در خبری فوری اعلام کرد: زهران علوش به همراه شماری از سرکردگان گروهک جیش الاسلام در جریان حمله هوایی به مقر آنها در منطقه «غوطه شرقی» دمشق کشته شدند. آنها

در حال برگزاری جلسه‌ای بودند.












عکس هایی از مقر گروهک تروریستی جیش الاسلام و زهران علوش در سال گذشته







زهران علوش در حال بازدید از رژه گروهک جیش الاسلام





زهران علوش که بود؟


 "زهران علوش" سرکرده یکی از گروه های تروریستی در سوریه بود که به صورت مستقیم از سوی عربستان سعودی حمایت مالی و تسلیحاتی شد.

"زهران علوش" به صورت مستقیم از سوی "بندر بن سلطان" رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان به عنوان فرمانده گروهک تروریستی جیش الاسلام منصوب و حمایت مالی و تسلیحاتی شد.

"محمد زهران عبدالله علوش" سال 1960 در غوطه در خانواده‌ای وهابی و افراطی به دنیا آمد. پدر اول "عبدالله علوش" یکی از مهمترین سران وهابی در سوریه بود.

زهران دارای مدرک "شریعت اسلامی" از دانشکده شریعت دانشگاه دمشق است. وی پس از تکمیل تحصیلات دانشگاهی در سوریه، به عربستان سفر کرد و در آنچا زیر نظر شیوخ معروف وهابی سعودی به تحصیل

پرداخت. افرادی مانند "عبدالعزیز بن باز" (که در آن زمان مفتی عربستان بود) و "عبدالله بن عبدالعزیز العقیل" (که رئیس هیئت دائمی شورای عالی قضایی عربستان بود) از استادان زهران در عربستان بودند.

نظرات  (۴)

۰۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۱ حسین بابائی
به درک 
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۲ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
کی هس حالا ؟!
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۲ من انقلابی ام
انشاالله خدا به عذابش بیفزاید
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۵ مهدی اصغری
الحمد الله که این مفسد به هلاکت رسید