توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

سخته !

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۲۹ ب.ظ

نمیدونم ولی چرا احساس میکنم که به جایی داره میرسه

از نشانه هاش حدس میزنم از اینکه یه اتفاقی ان شاء الله که خیر ! قراره بیوفته

از سنگ اندازی ها از سردرگمی ها از لنگیدن کار میفهمم

از اینکه شرایطی دارم قرار پیدا میکنم که به قول جمله ی معروف یا الان یا هیچ وقت دیگه

حالتی که دیگه برام حجتی داره باقی نمیمونه نزدیک خیلی نزدیک

حالتی که اگه توکل نکنم عجله کنم دقت نکنم خسرانشو خواهم دید شاید تا اخر دنیا که وقتی همه جمع بشن

که این برام بزرگترین کابوسه که وقتی که اسمم برده میشه تو توضیحاتش بگن این بشر خواسته بود ما هم بنا به خواسته اش ملزوماتشو فراهم کردیم ولی از محبتی که به بهش کرده بودیم غافل شد اسراف کرد نتونست

از ناسپاس ها بود!

ادعا کرد اما اخر سر مغرور شد گرفتار یک غرور احمقانه

با این که دارم میبینم که داره سخت میره جلو کار ها پیش نمیره درگیری هام زیاد شده با خودم با دیگران باید دقت کرد با صبر رفت میدونم اینا همش از سر چیه ولی باید کنترل کرد

احساس را تا میشه کم کرد تا به وقتش نشون داد تمام بغض رو تمام حرف های نزده رو به ...

تا با اینکه میبینم کم اوردم بدنم فکر م حتی کمبود خوابم که تو 24 ساعت جا نمیشه ولی همش در پشت صحنه دور از اطلاع باید خالی بشه

تا اگه هزار دلیل میگه که نمیشه تنها با توکل به خودش من میگم میشه چون خودش گفته

فقط باید در این لحظه مواظب افت این قضیه بود که همون

بی گدار به اب زدنه که همون غرور احمقانه ست که تزئین ش کرده

باید به صدای رحمان به چراغ راه توجه کرد

"مسیر و موانع پیچیده تر میشود

شاید این جمله ی کاملی باشه

و اینها باعث میشه پدر و مادر باعث میشه ده ها شایدم صد ها انسان دیگه که مربوط ن به من باعث میشه که یکطرفه تلاش رو قطع نکنم

خیلی چیز های دیگه ...

تا پاشم و ادامه بدم کار کنم الان که یک درجه مونده که دست بردارم و شکوه سختی ها حرف نتونستن رو بیاره  اما چیز هایی هستند که بعد که اروم میشی میگن

حتی اگه شده با این وضعیت ...رو زمین برو جلو تا بینی شو به خاک بمالی

بازم به خاطر خیلی چیز ها ادامه بده و نذار چشم ها گرم خواب بشه

خواب عالم گیر

حتما فرجی هست ...


نگویید خدایا پناه بر تو از فتنه، زیرا همه ی شما بدون استثنا دچار فتنه خواهید شد. باید امتحان پس دهید که صادق هستید یا کاذب.»


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۵
منتظر....

1398