توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

سفر ....

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۳۳ ق.ظ

سلام.به همه


کمی عارفانه: ) 

سفر یعنی معرفت یعنی یادگرفتن یعنی دیدن. سفری که خواهم رفت سفر به مناطق مقدس کشور نیست کلا ماهیت سفر رو میگم که سراسر تجربه است و درس زندگی ( نظر من)  چیز مهمیه سفر. شاید بشه گفت مبدا خیلی از تحولات بزرگ تاریخه .این از این گفتم یه نکته ی مفیدی هم بگم اما 

اینجا نمیدونم تا کی شاید 7 روز شایدم تا  دهم فروردین  کسی نیست چراغا خاموشا نیستیم. 

درسته فعالیت خیلی زیادی هم نداشتیم که بگیم نبودمون احساس میشه. و اتفاقی میفته ولی گفتم ابلاغ کنم دیگه.:-) 

بالاخره تو این مدت دوستانی هم پیدا کردیم که ارتباطمون از یه نظر ساده. مثل.  

+++ یا :) .... ممنون قشنگ بود... لایک....زیبا بود.... به منم سر بزنید..... 


بیشتر بود و چیز های خوبی یاد گرفتیم. و گفتم ادب دستور میده ( حکم میکنه) که بی خبر نرم این   مدت رو 

 همین دیگه گفتم. خداحافظ.

ببخشید دیگه عجلهای نوشتم 


پیشاپیش هم،  عید رو به.... و به همه دوستان  تبریک میگم. امیدوارم سال خوب و مهمی برای هممون باشه. 

حلال کنید دیگه اگه دیدید بیشتر از این مدت شد دیگه یعنی.... هیچی خخ

24اسفند



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۴
منتظر....

نظرات  (۱۰)

ان شاءالله به سلامت و با انرژی بیشتر برگردی.

هرجا هستی به سلامت باشی. التماس دعا.
پاسخ:
سلام. فعلا فقط تایید کردم در اولین فرصت مراتب تشکر را خواهم رساند به همه خخ
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۰۷:۴۸ نویسنده عشق
سلوم :) وبتون عالیه :) اگه میشه به وب منم سر بزنین :) اینم ادرسش :)
nofaz.blog.ir
اگه دوسداشتین منو با اسم عشق و ادرس بالا لینک کنین :)
موچکرم :)
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۲۱ پریســـآتیـــــس : )
سلام

امیدوارم هر چه که از این جنس سفرها مد نظرتونه، برداشت کنید

یادی هم از من بکنید :)
قشنگ بود، مرسی از شما :)
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۰۵ (ک) (شباهنگ)
خوش بگذره .. و عید باستانی نیز بر شما مبارک
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۲ علیرضا محمدی
سلام رفیق
اگه تونستی به ما هم سر بزن
ضرر نمیکنی
اگه خواستی وبلاگمو لینک کن تا وبلاگتو لینک کنم
اگه خواستی وبلاگتو تبلیغ کنم بیا و خبر بده.
راستی موضوع وبلاگمو عوض کردم خیلی جالب و دیدنی شده
قالبمو که دیگه نگو فقط باید خودت ببینیش شده ماه
راستی من گرافیستم ، یک حرفه ای اگه خواستی میتونم کاراتو برات طراحی کنم یا مثلا برات کارت ویزیت بزنم یا بنر بزنم برات یا لوگو برات درست کنم و یا.....
اگه کارم داشتی بیا به وبلاگم و نظر بده
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۵۵ رفیق خاموش
سلام:پیشاپیش عید شما هم مبارک

امیدوارم سال خوب و خوشی رو آغاز کنین 

در پناه حق
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۴۵ من انقلابی ام
حالشو بردیم...متن عالی بود
سلام علیکم مومن

سال نو پیشاپیش مبارک
ان شاالله سال خوبی داشته باشید، پر برکت و معنویت و با عنایات حضرت ولی عصر عج ...

لطفا دعا کنید ما هم مشمول
محول الحول و الاحوال
و حول حالنا الی احسن الحال
شویم و به قافله شهدا برسیم در سال جدید


ان شاالله شما نیز حالتان احسن الحال شود

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۳۱ یحیی پروین
حضرت استااااااااااااد
D: