توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

سیمبان

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۲۱ ب.ظ

خدا رحم کنه این روزای اخر کاراموزی رو همه میرن کاراموزی ما هم میریم

از فردا تا حدود چند هفته با اکیپ تکنسین و نصاب میریم برای تست و بازدید پست های فشاری قوی و متوسط و ...  تقریبا هرروز میرن هروز

کمی به رشته ی من مرتبطه ولی انقدر نه :))

ما در حد میلی امپر . میکرو اونا قدرت کیلو امپر و مگا :)

ولی جالب میشه از الان استرس دارم که فردا لباس کار چی میدن ! یا اصلا نمیدن .حداقل کاش یه دستکشی بدن :))

البته شوخی کردم به کاراموزا زیاد سخت نمیگیرن من از دور نظارت میکنم

زیادش رفته کمش مونده

" برق " برای فهمیدنش باید بشناسیش

+سیمبان خدا قوت

+

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۲
منتظر....

نظرات  (۱)

http://dinky28.blog.ir/post/253
کاراموزی فقط اون زمانای من :)
پاسخ:
:) بله خوندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">