توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

نباید به نامعلومات توجه کرد

جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۶ ق.ظ

به نظر یک جمله ساده کلیشه ای که حالا برای من شده سخترین جمله ی دنیا چون نباید بیشتر از این گفت

فقط همین اگر خدا بخواهد به معنای واقعی کلمه یعنی بدون تردید و احساسات یک چیز نامعلوم ,اشفته

فکر و دغدغه اضافه کن , شرمنده

شاید قریب به همه نوشته ها از اول این را نوشتم و ماند که اشتباه بود و یا میخواستم به نوعی دیگر بسطش بدم و حرف ان حیله گر قسم خورده را گوش کنم

که اما حسی محکمتر از اول میگفت که حتی یک قدم هم به این شیوه راه خدا نیست این شیوه خودش هست !

اما هر روز نگارش میکردم کم و زیاد مقصود مخفی و اشکار مستقیم وغیر مستقیم تا چیزی بنویسم که خیلی بتونه برسونه

اما حالا باید نادیده گرفت گرچه از انتشار یافته ها زیاد تر شده اند

حتی وقتی خواندم دستم لغزید که لعنت به من که بیان کردم و اگر دیده و بیان نشود متهم میشوم به خیلی چیز ها...

اما دیگر هیچ کدام از ان ها لازم نیست حتی تمام این سال ها تمام ماه ها و این چند روز که ... مهم نیست

همه ی ... پیش خودم برای خودم خواهند ماند مهم نیست حتی اگر خشک و بی احساس جلوه کنم مهم نیست

این را به خودم گفته ام خیلی سادس اگر خدا خواست وگرنه مسله ی کسی نیست که اینجا چه میگذرد...

اما بالاخره الان عاقلانه مینویسم و از صمیم قلب...

انتخاب برای خوشبختی فراتر از این هاست حتی خدا هم راضی نیست چه برسد به بقیه و پدر ومادر

که یادمه در این مورد در یکی از همون پست ها که در مورد یه جمله از طرف من نخواهد و... اینطور چیز ها که با خودم میگفتم اگه از چند تا فیلتر هم رد بشه باز نمیشه اینو منتشر کرد اون قدر درش لعن و نفرین هست به خودم از گفتن این حرف

که فقط میتونم اینو بگم و تا تمام ارزو های نفس رو ذلیلشون کنم نابودش کنم

و تمامش را بگذارم به پای اینکه خدا میداند خدا نگاه میکند

خبر از دل و فکر هم دارد

فقط همین است که خدا  اگر بخواهد میشود

او هم خیر ما را و هم چیزی که به ضرر مان هست را از قبل جلوترش را دیده

همه ی ناگفته ها و ناخوانده بماند برای خودم

خودخوری و این همه نوشته ای که میخواهند کاری کنند که نشود

همه ش بماند برای خودم

این را تازه فهمیده ام که این نوشته ها میخواستند منتشر بشوند که من نرسم که خدا نپسندد

پس بهتر است همان پیش نویس بمانید

با اینکه خیلی هم منطقی و زیبا به نظر میرسید

با اینکه به فکرم می اید که با دیدن شما راه سریع تر میشود

با اینکه فقط خدا میداند چقدر سخت بود ...

اما شما همتان فقط میخواهید من از حالم بگویم و منطقی جلوه دهید تا

راهی که دشمن انسان میخواهد اجرا شود

ولی من هم خوب میدانم هدف این

تمایل ها چیست حرف کیست !

تمام اوضاع با خودم دفن خواهم کرد

خدا چیز دیگری میگوید راه واقعی اش را نشان میدهد

هزاران القا میکند که نمیشود متهم میشوی به هیجان

متهم میشوی به خیلی چیز ها ...

به نامعلوم بودن

یا به خشک و بی احساس بودن

اما همه ی اینها برای این است

که راه غلط بقیه را بروم

حتی باز همین در همین نوشته هم میخواهد اوضاع را عوض کند و طوری جلوه دهد که

باید یک فکر غیر حقیقی نشناخته در ذهن شخصی ترتیب اثر بدهد

چرا حاشیه اش را زیاد میکنی

نه اصلا

که این را با تمام وجودم میگویم که غلط هست

و خدا ناراضی خواهد شد

اما باید در مقابل ش بایستم در مقابلش بایستیم

هر چه باشد ما ادعا داریم که در وقتش گرفتار موهومات و ...

نمیشویم نه ..

که چون میخواهد خرابش کند

و تمام ناگفته ها بماند که اگر نشد حتما باید دفن شود

تنها خدا میداند که چه چیزی برای بنده اش خوب است

عقلانیت خدا دین خیلی بالاتر از تصمیم های احساسی هست!

اینها همه ی ان چیز هایی بود که چیزی را که خراب کرده بودم میخواستم اصلاح کنم

که تنها عقلانیت و اینده مهم هست حتی شاید اینطور برداشت شود که حالا چه جو گیر و در فضا سیر میکند

اما این بهتر از ان است که یک عمر خودم را نبخشم و لعنت کنم

نه احساسی نه شوخ طبعی کاملا جدی جدی این پست ثبت شد

تا بعد..


+همیشه هستم همیشه میخونم یکیش برای همین هست که نباید گذاشت خیلی جا بگیره

ادم نمیمیرد اما خیلی دق میدهد ,اگر ان فکر برای اینجا بود که خیلی خوشحالم که پاک شد

اما

.

.

تا وقتی که زمان اعزامم برسد

+ فرق ما همین هست با بقیه قوی بودن ,چیزی هایی رو فهمیدن و بهش میدان ندادن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۳
منتظر....

تنها مخاطبم