توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

نمیشه برگرد

چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۱ ب.ظ

حق الناس شبیه این میمونه که شما همه کارهاتون رو کرده باشید و در فکر رفتن هستید رفتن به طرف رستگاری به طرف هر چیزی که همیشه آرزوشو داشتید و فکر میکردیدهمیشه  اگه یه زمانی چنین روزی برسه و چنین دری باز بشه ما که عاشق چنین جانبازی  هایی هستیم بی درنگ و بی معطلی میریم و خودمونو میرسونیم به قافله عشق و سعادت مند میشیم، چون همیشه تشنه ی راه حق بودیم و دیگه به راحتی آخرین مرحله رو هم که دادن جان هست، فدا میکنید و چیزی نیست که میگذرونیم و تمام.

اما شاید اصلا به این رکن اساسی رستگاری توجهی نکردیم یا بهتر بگم که به نظرمون خیلی مهم نمیومد که

حق الناس از اول و  آخر  های درجه لیاقت ورودمان به  سطوح چنین قافله هایی بهشتی هست

و باید تا جایی که میتونیم این موضوع رو حل کنیم

و خدای نکرده  نرسد آن روزی که اصلا احتمال نداده باشیم که این چند تا ایراد و مشکل پرونده مان   کل ورق زندگیمان را برگرداند و بدبختمون کنه واقعا آرزو میکنم برای هیچ محبی این وضع پیش نیاید خیلی وضعیت بد وسنگینیه که یه موضوع مانع از همه چیز بشه و فقط متحیر بمانیم که چه شد!! چرا ما رو راه ندادن مگر واقعا انقدر این چیز ها مهم بود،  این چیز های به ظاهر کوچیک و روزمره که ما رو نذاره برسیم  و از یاری رساندن و انجام وظیفه به ولیمان باز بمونیم .

فکر کنیم خودمو میگم کوچیک یا بزرگ همینا شاید آخر سر ایراد باشه و بگیرن بدبختمون کنه و نذاره به آرزوی چندین و چند    ساله هایمان  که همون رستگاریه برسیم یه دفعه میگن نمیشه باید برگردید از اون ور هم وقت کمه  زمان محدوده نمیشه رفت جبران کرد و برگشت اون دروازه ای که باز شده زمانش محدوده خیلی محدود

+ اگر شما هم مثل من تو فکرش هستید پس شروع کنید با یه برنامه بلند مدت این موضوع رو تا جایی که میتونید حل کنید کار خیلی سختی هم نیست هر طور مشکل و گره ای باشه راهنما های دین یه راهی رو جلوی پامون میذارن که هم درسترینه و هم بهترین و اینم موند مهمه فکر نکنیم که  هر کی آماده کشته شدن هست دیگه تمومه و امام آخر سر بقیه چیز هارو شفاعت میکنه و حق الناس هم جزء شونه... نه!


+ حال وهوای خودم این چند روز همین بود واقعا وقتی به عمقش بریم خیلی سنگینه خیلی که امام زمانه  خودمان، به صورتمان نگاه کند یا غیر مستقیم به ما برسانند که  ببین این گذشته تو بوده و وقت هم داشتی که حل کنی ولی نکردی شرمنده،نمیتونی بیای ،  

نگید نه اینطوری نیست امام رئوفه

تاریخ گواه حرف منه، خداوند با هیچ کس اخوتی نبسته و ضمانتی نداده


+ ذره ذره جمع شود وانگهی پرونده شود حالا خوب یا بد (از خودم بود)

+ هر چقدر ایرادات پروندمون کمتر  درجاتمون بالاتر

+ اصلا همین اهمیت ندادن به حق الناس و انسان دوست نبودن

باعث میشه که ما اصلا زمان و مکان آن در سعادتی که باز شده رو نفهمیم

 +حق الناس و موضوع رستگاری موضو ع گسترده و مفصلیه، میدانم 

نظرات  (۱)

هییییم .... خیلیا باید این پست رو بخونن ... ی تلنگر آرومم تاثیر میذاره .
پاسخ:
بله ان شا الله که مفید باشه