توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

نه گون دی او گون او دانیشا من گول آق آسام

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ق.ظ

راستش میدونی نشنوه 

ولی دیگه لذتی نداره نشنوه ولی میخوام بدجوری بزنمش زمین 

این حرکت رو هنوز کلمه ای که بتون حس غریب و عظیمش رو برسونه نساختن تنها کلمه ای که به ذهنم میره هم ردیف اون اغوا هست 

حرف هایی هست که با ما دفن خواهند شد :) 

چون به هر کی بگی به نظرم صد در صد قاطی میکنه چون نمیتونه کاری از دستش بیاد 

بذار تبصره ش رو هم بگم چرا داره یک راه داره که با ما دفن نشه 

و اون ایجاد شرایط و فهم و درک عمیقی هست که بشری که خطا کرده نمیتونه مهیا کنه 

بشری که در ساده ترین چیز ها اشتباه دارد حتی در شخصی ترین طرز فکر هایش 

حتی در قبول کردن اشتباه سختش می آید سختش می آید که یعنی من اشتباه کردم من!!  

و این میشود که در درونش باز قبول نمیکند چون سنگین است خیلی سنگین آسیب زاست به خیلی از اصول شخصیتی و پیامد های ناگوار دارد اگر نزدیک به کاملا قبول کند که اشتباه بود 

میبیند حتی این متن هم نتوانست باز شرح دهد عمق راز این کار های خدا را و گند زد به همه چیز 

بله برای همین است که شرایط می خواهد وان فقط ظهور است 

کسی که در صدم ثانیه میلیارد ها فکر کند و ذات حقیقت و سخن را بدون نواقص بگوید 

هعی من من هنوزم با اینکه پاک نیستم ولی در هر حالی که باشم آن را مطمئن باشید که اولین و آخرین آرزو 

هست و نیستم محقق شدن این وعده است و تلاش برای آن... 

از هر دری از هر مسیری از هر علم و آیین و فکر و حال و هوایی رفتم باز به شخصی رسیدم که باید بیاید و... 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۱
منتظر....