توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

همراه آسمانی میخواهد، همراهی هم دل و هم صدا

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ق.ظ

چه تصوراتی با خود داشتم از خانه تنها دختر پیامبر اسلام! من از کودکی در قصر پادشاه هند بزرگ شده، و نوجوانی ام را در کاخ شاه حبشه سپری کرده بودم. گمان می کردم اکنون که در خانواده ی پیامبری قدم می گذارم در خانه ای مجلل خدمت خواهم کرد. آنچه چشمانم می دید باور نمی کردم: خانه ای محقر با کمترین امکانات. زیراندازی که یک اتاق را پر نمی کرد، کاسه و مشک و سفره ای که گاهی خالی از نان بود و یک آسیاب دستی که بانوی خانه آن را می چرخاند.

کوتاه از خاطرات فضه در خانه آسمانی حضرت فاطمه زهرا (س)

+الا ای چاه یارم را گرفتند 

ان شاء الله که مفید  واقع شده باشه در حد بضاعت من  بی لیاقت برای این ایامُ ، این... 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۱
منتظر....

نظرات  (۷)

۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۳ (ک) (شباهنگ)
کاش بانوان ما کمی به این موضوع بیاندیشند.
پاسخ:
درسته
:)
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۵۵ سیده فاطمه موسوی
ایام تسلیت.. 

پاسخ:
همینطور. 
سلام
آهنگ شهرزاد محسن چاووشى بود
پاسخ:
سلام.ممنون

سلام

ایام فاطمیه تسلیت باد.
پاسخ:
تسلیت
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۸ سربازکوچولو ...
این ایام رو بهتون تسلیت میگم
پاسخ:
سلام.همینطور. 
تسلیت
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۳۵ سیده فاطمه موسوی
سلامی مجدد
شما هم می تونید ثبت کنید که، کار جالبیه
بله، می نویسم یه جورایی یادگاری بمونه
نکه فرصت نوشتن روی کاغذ نیست و اینجوری بهتره خب.. 
پاسخ:
سلام
بله واقعا کار خیلی خوب و مفیدیه 
آره  منم مینویسم اما جور دیگه ای. بخوام خیلی خیلی خلاصه بگم
فیکر اِلرم بیلَسینَ دیَلّر " عادت " مَندَ بوجور عادت ایلمیشم که یازمیام  
البته زیاد نوشتم و پاک کردم گفتم باشیزه اغریتمیم