توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

کمتر کسی است که او را نشناسد. نیازی نیست که سینه چاک سینما باشی یا برای دیدن فیلم های جشنواره فیلم فجر ساعت ها در صف سینما بایستی تا او را بشناسی، فقط کافی است «یوسف پیامبر» را دیده باشی. نامش با «یوسف و زلیخا» عجین شده است.


پروژه ناتمام موسی (ع)

در صدد بود  تا موسی واقعی را به دنیا بشناساند. موسایی که در آغوش فرعون پرورش یافت و سرانجام در مقابل او هم ایستاد. اما تاریخ تحریف شده است و همین تحریف دغدغه امروز سلحشور بود . او می خواست موسی‌ای را به دنیا بشناساند که در قرآن آمده نه موسی‌ای که ساخته دست برخی سودجویان است.


گلایه ای غم انگیز از مسولین

با انتقاد از مسئولانی که برای کمک به این پروژه پیش قدم نمی شدند می گفت:

«اگر فیلم‌سازان و مسئولان ما واقعاً ضد صهیونیست بودند باید کمک می کردند تا سریال حضرت موسی (ع) را بسازیم که هنوز این اتفاق نیفتاده، یادم هست چندی پیش فیلمی که صهیونیست‌ها از حضرت موسی ساخته بودند به نمایش درآمده بود که به عقیده من بدتر از آن نمی‌شد حضرت موسی و قومش را نشان داد. همه ما می‌دانیم که در نگارش سریال حضرت موسی (ع) 24 نفر از علما نقش داشتند و بزرگان دینی ما این کار را تایید کردند اما جالب است که در ساخت این سریال هیچ‌گونه دخالتی نداریم و حتی برای ساخت آن هم پیشقدم نمی‌شویم. حال در این شرایط باید پرسید که تفاوت ما با صهیونیست‌ها در چیست‌ آنها در این حوزه فیلم‌های دروغین می‌سازند و ما که پتانسیل ساخت حقایق را داریم چنین سریال‌هایی را نمی‌سازیم.»

+ خدا رحمتش کنه  وقتی این خبر رو شنیدم خیلی نارحت شدم و یه لحظه  یاد آخرین گزارشی افتادم که ازشون تهیه کرده بودن که خبرنگار ( خانم چخماقی)  ازشون میپرسه که: آقای سلحشور مردم بی صبرانه منتظرن که به تماشای سریال حضرت موسی ع بشینند ان شاء الله کی؟ 
که جناب سلحشور با کمی مکث و تو فکر رفتن با صدایی بغض کرده گفتن: به مردم بگید زیاد منتظر نباشن 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۹
منتظر....

نظرات  (۵)

۰۹ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۲۹ محمد فائزی فرد
جدا وقتی شنیدم حالم بد شد.
خدا بیارمزتش.
پاسخ:
واقعا
خدا رحمتش کنه عقاید نابی داشت.

دردمندانه از دنیا رفت..
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۰۷:۲۶ سیده ترمه موسوی
خدا رحمتشون کنه.. 
ان شاالله هر روز به تعداد این کارگردانهای انقلابی افزوده شه... 

چطور مگه؟! از چه بابت؟! 
پاسخ:
ان شاء الله 
خدابیامرزتش
هنرمند با ایمان
پاسخ:
واقعا