توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

یک لحظه حکمت موجب یک عمر خوشبختی میشود

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ق.ظ

انسان یعنی محدودیت، انسان یعنی ندانستن، در عوض انسان یعنی دارنده عقل

آدم ها در طول مسیر زندگیشون دو نوع هستند :

یک. اونهایی  که نمیدونند چطور مسله ای حل میشه

ولی میرن سراغ راه حل اون و پیشامد افتاده را حل میکنند 

دو . اونهایی که نمیدونند چطور مسله ای حل میشه

و نمیرند دنبال راه حل اون و امورات زندگیشون همونطوری میگذره و میگذره 

از من :)

در آینده برای دومی هم مشکل لاعلاج و وضعیت خیلی حادی  پیش نمیاد ( با توجه به موضوع)

ولی آینده ایده آلی هم در انتظارشان نیست 

+ تعجب نکنید این چی بود نصف شبی، کمی الان جو گیر شدم ترم اولی یه درسی رو بهمون دادن به نام معادلات دیفرانسیل که الحق که این اسم برازنده این چنین درس مفید :| و سنگینی خخ 

ولی منظورم، هیچی الان در حال حل تمرین ها بودم شنبه امتحان کوچکی داریم که دارم پله پله به جواب ها میرسم و متوجه میشم مباحث رو که چی میگن که این حال میده :)) و برام شیرینه 

حرفم به این مساله میاد که اگر من به وقتش پیش نیاز های دیفرانسیل رو خوب تحویل میگرفتن الان به این مصیبت نمیموندم :) که تا صبح باید بیدار باشم 

خوش به حال کسایی که از نعمت عقل بهره مندند خوب چیزیه اگه استفاده کنیم 

ما که نداریم 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
منتظر....

نظرات  (۳)

نا امید نشو برادررر
پاسخ:
خیلی ممنون :)
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۵۸ فاطمه سروری
سلام
با دیفرانسیل دوست باشید :)
من جزو گروه دومم که هی میگذره میگذره میگذره...
اتفاقا وضع بدی هم نیست!

خوشحال شدم که خوندین و خوشتون اومد امیدوارم امتحان به خیر بگذره
پاسخ:
سلام.نه 
 خدا کنه که این ترم پاس بشه بره :)
شاید این روش خوبه که اقدام نمیکنید بسته به شرایط دیگه 
بله ممنون از شما که جمله های قابل تاملی بودن 

اتفاقا جوگیری خوبی بوده :)
معادلات دیفرانسیل درس خوبیه ولی من با یه استاد ایکبیری پاسش کردم ... خوب بخونیدش تو رشته های فنی خیلی باهاش روبه رو میشین .. برا ما فک کنم ترم دو بود .. 
پاسخ:
بله :)
درسته واقعا به درد میخوره تو مقاطع بالاتر ولی دقیقا استاد ما هم خوب نیست یعنی خوبه ها خیلی میدونه ولی نمیتونه خوب توضیح بده میره پای تخته روشو برمیگردونه مینویسه تا آخر کلاس بعد هم کیفشو برمیداره با عجله میره خخ یعنی ما فقط جلوی خنده خودمونو میگیریم بله منم فنی ام 
ممنون از نکته نظرتان