توکل

هر کجا باشید، او با شماست...
توکل

و قل ربی زدنی علما
بگو پروردگارا مرا دانش افزای

توکل

هر کجا باشید، او با شماست...

یک واقعیت از آدم

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ق.ظ

سادگی شما گرگ درون آدم ها را بیدار میکند.


+ گاهی وقت ها سادگی و پاکی بعضی ها  نا خود آگاه

فکر انسان ها رو به سمت ضربه زدن به این سطح از خوبی وادار میکنه علت و دلیل؟...... 

نمیدانم ;)

نظرات  (۴)

اون شمع کنار وبت...بهم گرما میده..حالا تو میتونی باور نکنی!ولی گرما میده:)))خدا حفظش کنه...
امین!
پاسخ:
:) نه باور میکنم. چون اولین بار که گذاشتم به منم همچین حسی داد :)
ممنون 
وااااقعا .... یعنی چقد لازم بود اینروزا این حرف رو بشنوم .. ممنون :)
همیشه باید تیز نگاه کرد بعضی وقتا گرگا هم تو جلد بره کوچولوهای تو تصوراتمون وارد میشن ..
پاسخ:
بله من خودم هم لازمم بود :)
همینطوره باید مراقبت مداوم کرد. 
۰۴ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۱ سیده فاطمه موسوی
چ جالب! 
پس میشه گفت در مواجهه با ساده ها بفهمید گرگ درون دارید یا نه! D:
اینم یه جور خطا و آزمون! 
خب دیگه گرگ ها بروند در پی درمان! 

پاسخ:
بله میشه فهمید میزان ناخالصی رو :) روش خوبیه
درمان هم داره :)
۰۴ آبان ۹۵ ، ۲۳:۵۷ دختری از تبار تسنیم ...
سلام نمیدونم این نظریه کلی باشه یا نه اما من مثالش و دیدم...
پاسخ:
بله من هم جایی نخوندم که خوب توضیح داده باشه ولی به عینه دیدم
اما واقعا نکته ظریفیه برای محک خودمان که ببینیم  چقدر قلب بزرگی داریم یا نه...!
و یا شیطنت نخواهد گذاشت که تحمل دیدن یکی از ما خوبتر را داشته باشیم 
و شروع خواهیم کرد!